وکیل پایه یک وکیل پایه یک .

وکیل پایه یک

کارگر و کارفرما

کارگر و کارفرما چه کسانی هستند؟

 

 

 

 طبق قانون کار ، که منبع اصلی روابط کارگر و کارفرما است:

 

 

 

طبق این قانون ، کارگر شخصی است که در اوا برای حق کار از جمله دستمزد ، حقوق ، سود سهام و سایر مزایا به درخواست کارفرما در هر ظرفیتی کار می کند.

 

 

 

کارفرما شخص حقیقی یا حقوقی است که درخواست می کند و از طرف او در مزایای کار می کند.

 

 

 

مد و مقاومت و کاملاً کلی مسئول کارگاه فروشگاهی ، نماینده کارفرما هستند و تمام تعهداتی که نمایندگان مذکور نسبت به کارگر برای داشتن آنها ، کارفرما است.

 

 

 

اگر نماینده کارفرما تعهدی خارج از اختیارات خود را انجام دهید و کارفرما آن را نپذیرد ، در مقابل کارفرما ضامن است.

 

 

 

همچنین در تعریف کارگاه بیان شده است که:

 

 

 

کارگاه محلی است که کارگر بنا دارد درخواست کارفرما یا نماینده وی را در آن کار کند ، مانند صنعتی ، کشاورزی ، معدن ، ساخت و ساز ، حمل و نقل ، مسافر ، خدمات ، تجارت ، تولید ، اما همه موارد عمومی از این دست.

 

 

 

ویژگی های قرارداد کار

 

 

 

انعقاد قرارداد برای هر یک از طرفین بسیار مهم و ضروری را ایفا خواهد کرد که این نقش را در صورت اعمال بین کارگر و کارفرما اعمال خواهد کرد.

 

 

 

استفاده از چنین شرایطی باید انجام شود در صورت نظر گرفتن مهمترین آنها در این قسمت ذکر خواهد شد.

 

 

 

جدا از شرایط لازم برای اعمال هر قانون مندرج در قانون مدنی (قصد و رضایت طرفین ، صلاحیت ها و غیره) مطابق با قانون کار ، اگر لازم باشد برای اجرای قانون کار و کارفرما نیز باید در نظر گرفته شود. .

 

 

 

من باید توجه داشته باشم که شفاهی بین طرفین منظره قانون نیز معتبر است و با شهادت و حقوق حفاظت شده توسط کارفرما ، تنظیم و رابطه کار و کارفرما قابل اثبات است.

 

 

 

اما مهمترین ویژگی قرارداد کار مشروعیت در قرارداد ، خاص بودن موضوع مقررات و عدم منع قانونی و شرعی طرفین در تصرف در اموال یا انجام کار در مورد نظر که مورد تأکید قرار گرفته است. در قانون کار

 

 

 

در همچنین در مجوز کار گنجانده شده است:

 

 

 

مشخصات طرفین ، نوع کار یا حرفه یا وظیفه ای که باید توسط کارگر انجام شود. حقوق و دستمزد پایه و دستمزد ، ساعات کار ، تعطیلات و مرخصی ها ؛ محل کار ؛ تاریخ انعقاد قرارداد مدت زمان قرارداد اگر اگر برای یک دوره خاص در نظر گرفته شده باشد ، باید شرایط و نحوه قراردادن و سایر مواردی را که به عنوان عرف شغل یا مکان مورد نیاز است ، ذکر شود.

 

 

 

 

 

تعهدات کارگر و کارفرما در قبال ممکن است

 

 

 

پس از انعقاد قرارداد ، تعهدات مختلف قانون و قرارداد برای کارگر و کارفرما بوجود می آید.

 

 

 

گر کارگر طبق قرارداد متعهد می شود که:

 

 

 

در طول مدت قرارداد ، همیشه کار و موضوع آن را مطابق با شرایط مندرج در قرارداد ، دستورالعمل ها و خواسته های کارفرمای خود انجام دهید. مهم مهم دیگر بحث کارگر انضباط در محل کار است.

 

 

 

در این رابطه باید توجه داشت که کارگر باید در ساعت مقرر در حضور داشته باشد و همچنین محل کار را کند کند و همیشه رفتار و رفتار خوبی را با کارفرما و سایر کارگران داشته باشد.

 

 

 

از طرف دیگر ، کارفرما متعهد می شود از کارگران انتظار داشته باشد که مطابق قرارداد و کارگران ساخت کارگران ، حقوق و دستمزد کارگران را در صورت استفاده در صورت استفاده و موارد دیگر مانند استعلاج خاص ، زایمان خاص و در صورت تمرکز در مدت زمان طولانی . در نظر گرفتن.

 

 

 

همچنین یکی دیگر از الزامات کارفرما مطابق با قانون کار ؛ بیمه همه تحت امر وی و تأمین و تکمیل محل کار به منظور رعایت اصول ایمنی و امنیت است.

 

 

بیشتر بخوانید: کارگر و کارفرما


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۷:۲۴ توسط:ریحانه موضوع: نظرات (0)