وکیل پایه یک وکیل پایه یک .

وکیل پایه یک

تعریف وکیل بین المللی

تعریف وکیل بین المللی چیست؟

 

 

 

طبق قوانین هر کشور ؛ در کلیه موارد حقوقی ، وکلا فرصت مشاوره دارند. (برخلاف استرالیا ، ایالات متحده ، انگلستان و انگلستان که در امر وکالت تخصص دارند) در جمهوری اسلامی ایران وکلا حق پذیرش کلیه پرونده ها را دارند اما وکلایی که در زمینه حقوق بین الملل ، تجارت بین المللی و امکان بالقوه بیشتری دارد. برای پرونده های بین المللی.

 

 

 

وکیل بین المللی شخصی است که هنگام برخورد با مسائلی مانند روابط بین الملل افراد ، دولت ها و سازمان های بین المللی با یکدیگر و همچنین شرکت های فراملی و گروه های اقلیت با قوانین و اصول بین المللی آشنا باشد.

 

 

 

یکی از مهمترین موضوعات در زمینه وکالت بین المللی این است که صلاحیت قانون و دادگاه برای ارائه مشاوره حقوقی است.

 

 

 

یک وکیل بین الملل با آگاهی از قوانین و مقررات بین المللی می کوشد تا از طریق دادخواست و دفاع از حقوق خود دفاع کند.

 

 

 

به عنوان مثال ، من ساده سازی پرونده به دلیل آگاهی وکیل بین الملل از قانون ، داوری بین المللی و همچنین اصول حاکم بر قراردادها ، به شهروندان و سازمان های دیگر کمک می کند تا برای تحقق حقوق دفاع و طرح دعوی کنند.

 

 

 

آنها مسئولیت خطیری دارند ، زیرا در صورت سهل انگاری و اشتباه وکیل بین الملل ، مشتری آنها متحمل خسارات زیادی می شود.

 

 

 

 برخی از پرونده هایی که یک وکیل بین المللی رسیدگی می کند عبارتند از:

 

 

 

اختلافات بر سر قراردادها و بین بازرگانان کشورها.

 

 

 

دعاوی حقوقی ایرانیان مقیم خارج از کشور درمورد مهاجرت ، موضوع ممنوعیت ایرانیان مقیم خارج از کشور ، طلاق ، حضانت فرزند عادی ، مهریه و 2 مورد (دعاوی خانوادگی بین المللی) ایرانیان خارج از کشور.

 

 

 

صلاحیت سرزمینی و وکیل بین المللی

 

 

 

کلیه ساکنان ایران (اتباع خارجی ، داخلی) براساس صلاحیت سرزمینی تابع قوانین و مقررات ایران هستند ، مگر اینکه اشخاص خاصی مستثنی شوند.

 

 

 

آنها در امور مربوط به احوال شخصیه به یک وکیل بین الملل احتیاج دارند (مجموعه ای از ویژگیهایی که شخص با آن حق دارد ، که قابل تقویم و مبادله پول نیست ، مانند مدارک ، وصیت نامه ، ارث).

 

 

 

بررسی قراردادها و توافق نامه های منعقد شده در ایران

 

 

 

در مورد اموالی که غیر منقول باشد (اموالی که از مکانی به مکان دیگر قابل انتقال نیست و انتقال موجب آسیب به محل و خود ملک می شود) و در ایران واقع شده است ؛ ایرانیان مقیم خارج می توانند از یک وکیل محلی کمک بگیرند و خارجیانی که در داخل ایران املاک و مستغلات دارند می توانند برای رسیدگی به ادعاها از وکیل ایرانی راهنمایی و کمک بگیرند.

 

 

 

در مورد قراردادها و توافق نامه ها باید توجه داشت که در محلی که قرارداد منعقد شده است ، پردازش می شود. با کمک وکلای ایرانی که از قراردادها و توافق نامه ها و قوانین حاکم بر آنها آگاه هستند ، می توانید در اسرع وقت حقوق خود را بدست آورید.

 

 

 

 

 

ارتکاب جرم در خارج از خاک ایران و وکیل بین المللی

 

 

 

شخصی اگر شخصی (ایرانی یا غیر ایرانی) یکی از جنایات زیر را در خارج از قلمرو حاکمیت ایران مرتکب شود ، طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی مورد تحقیق و مجازات قرار می گیرد:

 

 

 

جرائمی مانند اقدام علیه امنیت داخلی یا خارجی ، اقدام علیه نظام ، جعل مهر ، امضا ، حکم ، فرمان یا امضای رهبر معظم انقلاب یا استفاده از آن. جعل آرا مراجع قضایی و سایر موارد ذکر شده در ماده 5 قانون مجازات اسلامی.

 

 

 

با توجه به معیارها و عواملی که در بالا ذکر شد ، لازم است افراد از یک وکیل بین المللی کمک بگیرند تا حقوق خود را با سهولت و سرعت بیشتری کسب کنند.

 

 

بیشتر بخوانید: وکیل بین المللی


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۶:۳۴ توسط:ریحانه موضوع: نظرات (0)